Palma, una ciutat en transformació

2022jue29sep18:30Palma, una ciutat en transformacióPrimera jornada del cicle "Palma Ciutat de Futur"

Detalles del Evento

La realitat que ens envolta ens porta a haver de buscar una nova manera de pensar les nostres ciutats encaminada a un nou model urbà centrat en les persones. El nostre model s’enfronta a grans reptes socials, econòmics i mediambientals.
Com reorientem la manera en la qual es planifiquen, dissenyen i gestionen les ciutats? Quin és el full de ruta per a dirigir les polítiques urbanes i territorials cap a la sostenibilitat?
Diario de Mallorca, de la mà de l’Ajuntament de Palma i amb la col·laboració de Binter, tractaran de donar resposta a aquestes  i altres preguntes en la primera jornada del Cicle Palma Ciutat de Futur. 

Programa de la jornada

18h – Obertura de portes i recepció
18.30h – Inici de la jornada. Benvinguda Presentadora. Mar Ferragut, periodista Diario de Mallorca
18.35h – Salutació Directora de Diario de Mallorca, Marisa Goñi
18.40h – Ponencia de Ignacio Alcalde, Arquitecte Urbanista, expert Smart Cities & Territoris Intel·ligents
19.00h – Inici taula rodona amb la participació de:
– Ignacio Alcalde
– Neus Truyol, Regidora Model de Ciutat, Habitate Digne i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Palma
– María Isabel Alcázar, Presidenta Federació d’Associacions de veïns de Palma
–  Modera: Mar Ferragut
19.50h – Clausura 
20h – Còctel
El cicle continuarà amb:

Palma, cap a la mobilitat sostenible el dimecres 19 d’octubre

Palma, una ciutat per viure-la el dimecres 23 de novembre

 

Hora

(jueves) 29 septiembre 2022, 18:30 Ver en mi horario

Organizador

Diario de Mallorca

Carrer Puerto Rico 15 - 07006- Palma de Mallorca

Más información

Inscripción al evento

En este momento las Reservas están cerradas.